کاخ سفید(لانه لاش خورها) شما هم دیدن کنید-کاخ سفید(لانه لاش خورها)
فناوري اطلاعات و ارتباطات
کاخ سفید(لانه لاش خورها) شما هم دیدن کنید-کاخ سفید(لانه لاش خورها)
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 14:57

از کاخ سفید(لانه لاش خورها) شما هم دیدن کنید

 

آشنایی با کاخ سفید ( White House )

کاخ سفید در سال های ۱۷۹۲ تا ۱۸۰۰ یعنی دقیقاً همان زمانی که شهر واشنگتن در حال ساخت بود ایجاد شده است و از همان ابتدا نیز محل اقامت رئیس جمهور آمریکا بود. البته هم اکنون این کاخ بزرگ به چیزی بیش از محل سکونت رئیس جمهور آمریکا تبدیل شده است و شامل دفتر کار کابینه دولت آمریکا نیز می شود. روزانه حدود ۵۰۰۰ نفر از این کاخ تاریخی دیدن می کنند و هم اکنون امکان بازدید آنلاین و کاملاً رایگان از این بنای ۵۱۰۰ متری توسط سرویس street view گوگل مقدور است.

 

از کاخ سفید(لانه لاش خورها) شما هم دیدن کنید

 

سه روش برای قدم زدن در اطاقهای کاخ سفید



چگونگی دیدن کاخ سفید در street view گوگل

برای دیدن کاخ سفید و حرکت آزادانه در اتاق های آن تنها کافی است به سرویس نقشه گوگل ( maps.google.com ) بروید و آدرس این کاخ را ( ۱۶۰۰ Pennsylvania Avenue, Washington, DC, United States ) در آن جستجو کنید و یا به صورت مستقیم از لینک نمایش کاخ سفید استفاده کنید. پس از مشاهده تصویری از یکی از اتاق های واقع در این بنا مانند تصویر زیر می توانید به صورت آزادانه در این کاخ حرکت کنید و از تمامی مجسمه ها و تابلوهای موجود در این کاخ لذت ببرید.

 

نقشه گوگل کاخ سفید

برای حرکت در این کاخ کافی است آدمک موجود در نقشه پایین تصویر را با موس خود گرفته و سپس به جایی که می خواهید برای شما نمایش داده شود بکشانید. همچنین می توانید از دایره جهت نما که در قسمت بالایی تصویر وجود دارد نیز برای چرخیدن و یا به عقب و جلو رفتن استفاده کنید. هم اکنون امکان گردش در دو طبقه این کاخ مهیا است و با کلیک بر روی گزینه ۱ – ۲ در تصویر می توانید بین این طبقه ها حرکت کنید و لازم نیست حتماً پله های این کاخ را بالا و پایین بروید.

و یا از لینک زیر استفاده کنید

http://www.googleartproject.com/collection/the-white-house/museumview/


 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: سرگرمی، ،
:: برچسب‌ها: کاخ سفید(لانه لاش خورها) شما هم دیدن کنید-کاخ سفید(لانه لاش خورها),